اگر فردی هستید که دوربین دارید و می دانید چگونه عکس بگیرید، می توانید با استفاده از ایده های جدید عکس بگیرید کسب و کار اینترنتی شروع به عکس گرفتن کنید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید کسب و کار عکاسی خود را رشد و ارتقا دهید.

عکس و عکاسی ایده های درآمد کسب و کار اینترنتی

می توانید به صورت آزاد کار کنید و پروژه های شخصی را انجام دهید. امروزه به لطف شبکه های مجازی، بازار عکاسی رونق گرفته است. در این فضا افراد به کیفیت عکس هایی که در صفحه خود به اشتراک می گذارند اهمیت می دهند. برخی حتی حاضرند عکاسی را به تنهایی یاد بگیرند.

اما برخی از افراد ترجیح می دهند از یک عکاس حرفه ای دعوت کنند تا از آنها در محل مورد نظرشان عکس بگیرد. در حال حاضر هر عکس بین 50 تا 150 هزار تومان یا بیشتر قیمت دارد. این قیمت ها بسته به نوع عکاسی و سبکی که کارفرما از شما می خواهد متفاوت است. در ادامه به توضیح انواع عکاسی می پردازیم.

انواع عکاسی

اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی عکس و عکاسی راه اندازی کنید، دانستن انواع عکاسی به شما کمک زیادی می کند. انواع عکاسی بر اساس اطلاعات ارائه شده در عکس طبقه بندی می شوند.

عکاسی محصول

عکاسی محصول برای صاحبان فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های الکترونیکی مانند چرخ های ماشین است. به عبارت دیگر، عکاسی محصول بخش ضروری یک تجارت الکترونیکی است، بنابراین همه از آن استفاده می کنند. عکاسی حرفه ای از محصول می تواند بر تمام شاخص های کلیدی عملکرد فروشگاه های آنلاین تاثیر بگذارد. به طور کلی، تصاویر باکیفیت فاکتورهای حیاتی برای کسب و کارهای آنلاین هستند.

عکاسی با جزئیات

این سبک از عکاسی برای بزرگنمایی بخشی از سوژه به تنظیمات دوربین و نور خاصی نیاز دارد. عکاسی با جزئیات عکسی است که برای ثبت تنها یک قسمت از کل آیتم گرفته می شود. عکاسی دقیق و کلوزآپ به طور گسترده برای عکاسی از جواهرات یا برای فروشگاه های آنلاین عتیقه و قدیمی استفاده می شود. همچنین می توان از آن به ویژه برای لباس های دست ساز یا پارچه هایی که با دوخت های ظریف گلدوزی و تزئین شده اند استفاده کرد. این تصاویر سطح کیفی محصول را با وضوح بیشتری نشان می دهد.

عکس در پس زمینه سفید

در کسب و کار عکس و عکاسی اینترنتی، این ابتدایی ترین نوع عکاسی استودیویی است، اما محبوب ترین و موثرترین آن است. اکثر عکس های محصولات در سایت های معتبرتر و برندهای معروف پس زمینه سفید دارند.

عکس در شبکه های اجتماعی

یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین انواع عکاسی، عکاسی در شبکه های اجتماعی است. امروزه تصاویر شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. اینستاگرام مکانی برای گرفتن بهترین نمونه ها، یادگیری ترفندهای جدید و تبدیل شدن به یک ترند است. همچنین می توانید صفحه کاری خود را ایجاد کنید و نمونه کارها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

مقاله مرتبط:کسب و کار اینترنتی با تلفن

اینفوگرافیک

دنیای اینفوگرافیک و ایجاد ارتباط بصری مزایای زیادی برای شبکه های مجازی و وب سایت ها دارد. تصاویر اینفوگرافیک با ارائه تصاویر متنی و نموداری در ساختار خود، درک آسان تر موضوع را به تصویر می کشند.

تبلیغات

عکاسی از محصولات تبلیغاتی می تواند در اشکال، فونت ها، رنگ ها و اندازه های مختلف باشد و در همه کانال ها قابل استفاده است. عکاسی تبلیغاتی ترکیبی از عکاسی با نوعی بنر تبلیغاتی بر روی آن است. همچنین برای کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با قرار دادن لوگو در کنار تصویر یا ایجاد یک کلاژ استفاده می شود.

آخرین کلمه

به طور کلی، کسب و کار اینترنتی عکس و عکاسی می تواند در حوزه های مختلفی گسترش یابد. این بستگی به خلاقیت و استعداد شما دارد. با انتخاب نوع مورد نظر، کسب و کار عکاسی خود را راه اندازی کنید و با توانایی ها و ذوق هنری خود عکس های خلاقانه و زیبایی بگیرید و تمایز خود را از سایر عکاسان در صفحه شخصی خود به تصویر بکشید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *