راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به خصوص برای مبتدیان می تواند کمی سخت باشد. برای ورود به کسب و کار اینترنتی و راه اندازی آن مطالعه کتاب در این زمینه و کسب اطلاعات یک ضرورت است. افراد موفق بهترین راهنما هستند که تجربیات و شکست های خود را بیان می کنند. در این مقاله بهترین کتاب ها را می خواهیم کسب و کار اینترنتی برای معرفی شما

کتابی برای خلق داستان برند

کتاب ایجاد یک داستان برند نوشته دونالد میلر چیزی فراتر از فروش یک محصول را به شما می آموزد. این کتاب خلاصه ای از مهم ترین سوالات در مورد ساختن داستان برند و انحصاری بودن آن است که می تواند کسب و کار شما را متحول و انرژی بخشد. در این کتاب، میلر یک رویکرد شفاف را به مشتری توصیه می کند.

این کتاب به کارآفرینانی توصیه می شود که می خواهند نقشه فکری و ذهنی خود را به کار گیرند و با پشتکار اهداف خود را دنبال کنند. در این کتاب شما یاد خواهید گرفت که چگونه موضوعات را از دیدگاه های مختلف مدیریت کنید. جالب است بدانید که داستان سرایی در بازاریابی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. اگر داستان برند جذاب باشد، به جذب مشتری کمک می کند. این کتاب به شما می آموزد که چگونه به طور موثر داستان برند خود را شکل دهید.

کتاب صفر تا یک; نکاتی در مورد چگونگی شروع یا ساختن آینده

یکی از پرفروش ترین کتاب های کسب و کار اینترنتی کتاب صفر تا یک اثر بلک مسترز و پیتر تیل است. این کتاب هر آنچه را که برای شروع یک کسب و کار لازم است با خوانندگان به اشتراک می گذارد. این شامل چهارده فصل است که توضیحاتی در مورد پیشرفت عمیق توسعه ارائه می دهد و چالش های آینده را نشان می دهد. همچنین به بحث جهانی شدن کسب و کار مربوط می شود.

با نگاهی به ظهور و رشد فناوری در دهه 1990، نویسنده در مورد ایجاد PayPal و تجربه خود در این دهه صحبت می کند. در زیر به چند نکته به عنوان راهنمای تفکر تجاری اشاره می کند. به گفته پیتر تیل، کسب و کاری که در کنار انحصار تلاش می کند نوآوری کند، می تواند موفق شود. علاوه بر این، در بحث از جهان بینی رقابتی، رقابت در تجارت را توصیف می کند. این کتاب همچنین به چگونگی موفقیت در تجارت اشاره می کند.

موفقیت به خاطر شانس است یا سخت کوشی؟ با مطالعه زندگی افراد موفق در تاریخ متوجه می شویم که موفقیت ابتدا نیازمند بستر و محیطی مناسب برای رشد است و سپس نیاز به طراحی مسیری هدفمند که با تلاش و کوشش فراوان همراه باشد.

در زمانی که بسیاری از مردم در کشورهای جهان ترجیح می دهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به دنبال راهنمایی برای رشد سریع هستند، از کتاب های کسب و کار اینترنتی استقبال می شود. کتاب صفر تا یک به زبان های مختلف ترجمه شده است. ترجمه های مختلفی از این کتاب در ایران منتشر شده است.

مقاله مرتبط:راه های رونق کسب و کار اینترنتی چیست؟

رهبر الهام بخش کتاب کسب و کار خود باشید (با «چرا» شروع کنید و دایره طلایی موفقیت را بسازید)

به گفته سایمون سینک، نویسنده این کتاب، توانایی الهام بخشیدن به رهبران واقعی، پیروانی با انگیزه ایجاد می کند. آنها به زور پیش نمی روند، بلکه به میل خود و به نفع گروه است.

این افراد مسئولیت پذیر هستند و مشکلات و مشکلات را با صبر و استقامت تحمل می کنند. این توانایی الهام بخش رهبران بزرگ است که مردم را به سمت چنین اقداماتی سوق می دهد. این کتاب از دیگر کتاب های کسب و کار اینترنتی و الگویی برای تفکر در راه عمل و ارتباط است که با تقویت و تمرکز بر نقاط قوت به ما می آموزد که درست کار کنیم.

4 ساعت کار در هفته صرفه جویی کنید

این کتاب نوشته تیموتی فریس است و مناسب افرادی است که می خواهند به روشی مدرن کار کنند. تیموتی فریس یک کارآفرین، نویسنده و سرمایه گذار فعال در زمینه کاریابی و بازاریابی است. این تیم فریس بود که 4000 دلار در ماه کار می کرد و 4 ساعت در هفته کار می کرد. او تجربه خود از این موفقیت را با تشریح نکات و راهکارهای اصلی در کتاب خود منتشر کرده است. او باورهای تجاری سنتی و افکار قدیمی را از ذهن مردم پاک می کند و به ما می آموزد که چگونه می توانیم به موفقیت تجاری دست یابیم که در ابتدا حتی فکرش را هم نمی کردیم.

بازاریابی است

یکی دیگر از کتاب های کسب و کار اینترنتی، بازاریابی است. کتاب بازاریابی (شما نمی توانید دیده شوید مگر اینکه آن را پیدا کنید) نوشته ست گودین است. نویسنده در این کتاب به عنوان فردی که بیش از 30 سال از عمر خود را صرف ایجاد و مدیریت مشاغل مختلف کرده است، مفهوم بازاریابی را با زبانی رسا و آشنا با خوانندگان به اشتراک می گذارد.

کتاب های زیادی در زمینه بازاریابی از این نویسنده منتشر شده است. او در کتاب های خود به جنبه های مختلف بازاریابی، تبلیغات و رهبری سازمانی اشاره می کند. این کتاب اولین بار در سال 2018 منتشر شد و ماه ها پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بود.

سنگفرش هر خیابان از طلاست

این کتاب توسط کیم وو چونگ نوشته شده است که توانست خود را از یک روزنامه فروش به یک بنیانگذار تجارت تبدیل کند. این کتاب در کره جنوبی به یکی از پرفروش ترین آثار تاریخ آن کشور تبدیل شد. در این کتاب، کیم وو چونگ تجربیات هوشمندانه خود را توصیف می کند که باعث شد جهان را با سخت کوشی و پشتکار خود شگفت زده کند.

مقاله پیشنهادی:تحصیلات ایجاد یک کسب و کار اینترنتی گام به گام

یک کتاب کامل

نویسنده این کتاب کال نیوپورت به نکات خوبی در این کتاب اشاره کرده است. در دنیای امروزی که تکنولوژی وارد زندگی ما شده است، چقدر از کار ما با تمرکز انجام می شود؟ این کتاب راه هایی برای تمرکز روی کار و جلوگیری از حواس پرتی ارائه می دهد. یکی دیگر از مواردی که در این کتاب به آن اشاره شده است، چند وظیفه بودن و مسئولیت پذیری آن است. و سپس پیامدهای چندوظیفه ای و تأثیر آن بر تمرکز فکری را بررسی می کند. اثر عمیق ممکن است در دسته کتاب های کسب و کار اینترنتی نباشد و مطالعه آن به شدت توصیه می شود.

کتاب روانشناسی فروش

کتاب روانشناسی فروش نوشته برایان تریسی است. این شامل مجموعه ای از تکنیک هایی است که به شما یاد می دهد چگونه سریع و آسان در مقیاس بزرگ بفروشید. تفاوت های کوچک در توانایی ها و قابلیت ها می تواند منجر به تفاوت های بزرگ در نتایج شود. شجاعت و پشتکار به شما کمک می کند بر ترس از طرد شدن و شکست غلبه کنید. یک مشتری بالقوه زمانی از شما خرید می کند که احساس صمیمیت کند و بداند که به علایقش توجه می شود. باید به خاطر داشته باشید که تصمیمات خرید احساسی هستند، بنابراین باید اشتیاق و تمایل به خرید را افزایش دهید.

آخرین کلمه

موفقیت در دنیای تجارت اینترنتی نیازمند دانش کافی است. گاهی اوقات گوش دادن به تجربیات دیگران می تواند شما را از تکرار اشتباهات رایج باز دارد. کتاب های کسب و کار اینترنتی راهنمای خوبی برای این امر هستند. در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب های کسب و کار اینترنتی را برای شما آورده ایم.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *