یکی از بهترین راه ها برای استفاده از ویژگی پیشنهادی اینستاگرام برای کسب و کارتان این است که بدانید اینستاگرام چه کسانی را رقبای شما می داند. هنگامی که از طریق حساب دیگری وارد شبکه اجتماعی می شوید، کافی است به پروفایل کاری اینستاگرام خود بروید و روی فلش در گوشه سمت راست کلیک کنید تا ببینید اینستاگرام چه حساب هایی را مشابه حساب شما در نظر می گیرد.

این یک راه آسان برای تجزیه و تحلیل سریع رقبای خود است و حتی ممکن است کسب و کارهایی را پیدا کنید که قبلاً درباره آنها چیزی نمی دانستید. اکنون می‌توانید حساب‌های اینستاگرام رقبای خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید تا ببینید چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اینستاگرام در صفحه «کوکاکولا» ابتدا صفحات «پپسی» و «مک دونالد» را ارائه می دهد که یکی از آنها رقیب کوکاکولا (پپسی) و دیگری شریک آن (مک دونالد) است.

می‌توانید از این ویژگی برای یافتن مشاغل دیگر برای شراکت استفاده کنید، زیرا اینستاگرام می‌تواند اطلاعاتی در مورد مخاطبان مشابه شما در اختیار شما قرار دهد. چه در حال برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی با یکدیگر برای افزایش مخاطبان خود باشید، یا بخواهید پست های وبلاگ را تبلیغ کنید، یا بخواهید محصولی را با یکدیگر تبلیغ کنید، ویژگی پیشنهادی اینستاگرام یک راه بسیار آسان برای یافتن تجارت است. می توانید در برنامه های بازاریابی مشترک با آنها شریک شوید.

با نگاهی به صفحه Apple Music، اینستاگرام به وضوح سرویس پخش موسیقی Spotify را به عنوان رقیب خود لیست می کند، اما حساب اینستاگرام Music هنرمندان موسیقی دیگری را نیز ارائه می دهد که هر دو می توانند به خوبی با هم کار کنند. با هم برای ایجاد یک کمپین اینستاگرام و تبلیغات.

نکته: اینستاگرام فقط اکانت هایی را به شما نشان می دهد که شما آنها را فالو نمی کنید، بنابراین به خاطر داشته باشید که اگر از قبل رقبای خود را دنبال کرده اید، حساب های آنها به شما نشان داده نخواهد شد. همچنین می‌توانید از یک حساب آزمایشی استفاده کنید یا تلفن همراه یکی از دوستان را قرض بگیرید تا ببینید چه حساب‌هایی به آنها نشان داده می‌شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *