طراحی سایت حرفه ای و موثر می تواند نقش مهمی در ایجاد یک حضور آنلاین قوی داشته باشد. زیرا می تواند هویت و برند شرکت را به درستی نشان دهد و اطلاعات کافی در مورد شرکت و محصولات یا خدمات آنها در اختیار مشتریان قرار دهد.

طراحی سایت با چیدمان مناسب، رنگ های هماهنگ و موارد دیگر تاثیر مستقیمی بر تصویر برند خواهد داشت و برعکس، طراحی نامناسب باعث از بین رفتن برند شما از دید کاربر می شود.

چرا طراحی سایت و سئو مهم است؟

سئوی وب سایت برای مشاغل مهم است زیرا باعث می شود برندها در دنیای دیجیتال قابل مشاهده باشند. اکثر مشتریان قبل از خرید تحقیق می کنند، بنابراین برندهایی که حضور آنلاین قوی ندارند از رقبا عقب خواهند ماند.

یک استراتژی سئو قوی به برندها این امکان را می دهد که وب سایت خود را در صفحه نتایج جستجو برای کلمات کلیدی رتبه بندی کنند، توجه مشتریان را جلب کرده و آنها را برای خرید ترغیب کنند.

سئو چیست؟

سئو یک استراتژی است که برندها برای جلب توجه موتورهای جستجو با بهینه سازی محتوای خود از آن استفاده می کنند. بازدیدکنندگانی که از این مسیر به وب سایت ها می آیند به عنوان ترافیک ارگانیک یا ترافیک سئو شناخته می شوند.

اگرچه هیچ کس دقیقاً نمی داند الگوریتم گوگل چگونه به نظر می رسد، با تحقیقات دقیق، متخصصان سئو توانسته اند تعدادی از عوامل مختلفی را که به نظر می رسد بر رتبه سایت تأثیر می گذارد، کشف کنند. ما از این عوامل به عنوان سئو داخلی و سئو خارج از صفحه یاد می کنیم.

یک استراتژی سئو که به خوبی اجرا شده باشد شامل سئو داخلی و خارج از صفحه می شود.

سئوی درون صفحه شامل ایجاد محتوای مرتبط با کلمات کلیدی با ارزش و سپس بهینه سازی محتوا برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو متوجه محتوا می شوند، می شود. این به معنای توجه به تگ های عنوان، تگ های تصویر، توضیحات متا، URL ها و قرار دادن کلمات کلیدی است.

سئوی خارج از صفحه برای بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سئو خارج از صفحه به تمام فعالیت هایی اطلاق می شود که خارج از وب سایت اصلی انجام می شود.

چرا سئو برای کسب و کار مهم است؟

گوگل هنگام تعیین رتبه بندی وب سایت که بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد به عوامل مختلفی توجه می کند. آنها می خواهند محتوایی را پیدا کنند که به جستجوی کاربر مرتبط باشد، اما محتوایی که برای مخاطبان آنها ارزش ارائه می کند و معتبر باشد.

زمانی که محتوا در نتایج جستجو در رتبه بالایی قرار می گیرد، نسبت به محتوای با رتبه پایین تر احتمال بیشتری برای جلب کلیک و توجه دارد.

تقریباً 30 درصد از کلیک‌ها به نتایج جستجوی رتبه اول در صفحه نتایج می‌رود و به رتبه سوم سقوط می‌کند و در پایین صفحه، وب‌سایت‌هایی که رتبه‌های نهم و دهم را دارند تنها حدود 2 درصد از کلیک‌ها را دریافت می‌کنند.

طراحی سایت و سئو را جدی بگیرید

تفاوت بین وب سایت های با رتبه بالا و رتبه پایین نشان می دهد که برندهایی که توجه مشتریان آنلاین را می خواهند باید رتبه خود را بهبود بخشند.

در سال 2016، برای اولین بار، خریدهای آنلاین بیشتری نسبت به فروشگاه ها انجام شد (United Parcel Service Inc.).

علاوه بر این، نزدیک به نیمی از خرده فروشان می گویند مشتریان علاقه مند به تحقیق آنلاین هستند، حتی اگر در نهایت در فروشگاه خرید کنند. برندها باید به سئو توجه کنند تا اطمینان حاصل کنند که سهم زیادی در دیده شدن دارند.

سئو به یکی از اجزای حیاتی موفقیت کسب و کار آنلاین تبدیل شده است. نحوه انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت کسانی که می خواهند مطمئن شوند که برندشان حضور پررنگی دارد و آماده جذب مشتریان مدرن است، باید روی سئو سرمایه گذاری کنند و دانش تخصصی در این زمینه کسب کنند.

نتیجه

به طور خلاصه، طراحی وب سایت و سئو به شرکت ها این امکان را می دهد که بهترین نمایندگی برند را به مشتریان خود ارائه دهند و حضور آنلاین قوی داشته باشند.

این منجر به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو، جذب مشتریان بیشتر، افزایش فروش و رشد کسب و کار می شود. بنابراین سرمایه گذاری در طراحی وب سایت و سئو برای شرکت ها حیاتی است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *