بهینه سازی نمایه خود برای جستجو یک ترفند کم استفاده در اینستاگرام برای افزایش فالوورهای شما است و قطعاً باید آن را در سال 2022 امتحان کنید.
با اعلام اخیر اینستاگرام، کاربران انگلیسی زبان در 6 کشور می توانند اینستاگرام را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنند که یکی از مهم ترین ویژگی های اینستاگرام است. در گذشته، اگر کاربران عبارت «ورزش در خانه» را جستجو می‌کردند، هشتگ‌ها یا حساب‌هایی که عبارت «ورزش در خانه» را در نام کاربری خود به کار می‌بردند ظاهر می‌شد. در حال حاضر، پست‌هایی با شرح، نام یا بیو که حاوی عبارت «تمرینات خانگی» هستند نیز در نوار جستجو ظاهر می‌شوند، حتی اگر هشتگ در پست آن‌ها وجود نداشته باشد.
به گفته سخنگوی اینستاگرام در وب سایت The Verge، تیم اینستاگرام عوامل مختلفی را در نظر می گیرد. مانند «نوع محتوا، عنوان، زمان ارسال» و یک سری موارد دیگر برای نشان دادن نتایج مرتبط. اینستاگرام از یادگیری ماشینی برای “پیدا کردن با کیفیت ترین و مرتبط ترین محتوا برای شما” استفاده می کند. در حال حاضر فقط پست های برچسب گذاری شده نمایش داده می شوند.
اگر می خواهید کپشن های اینستاگرام شما قابل جستجو، سازماندهی و بهینه باشد، می توانید از دوره جامع نابغه اینستاگرام کمک بگیرید. با استفاده از درس های این دوره، می توانید برای فید اینستاگرام خود کپشن های بسیار مرتبط بنویسید که برای جستجوهای اینستاگرام بهینه باشد.
شما می توانید از درس های زیرنویس در این دوره به عنوان راهی برای ذخیره و سازماندهی کلمات کلیدی خود استفاده کنید. اینستاگرام خاطرنشان می کند که جستجوی کلمات کلیدی به موضوعات مورد علاقه مخاطبان و کلمات کلیدی که در دستورالعمل ها فهرست شده اند محدود می شود. انجمن اینستاگرام تنظیم شده است. با این تغییر، بهینه سازی نام کاربری و بیو برای جستجو بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.

«دکتر امیرحسین فرجی» کارشناس اینستاگرام به هزاران خلاق، فریلنسر و کارآفرین آموزش داده است که چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام توسعه دهند. در نتیجه جستجو در اینستاگرام، بهینه سازی نام کاربری و قسمتی که نام خود را وارد می کنید (نصف فیلد) و البته بهترین قسمت، کلماتی است که در قسمت نام و بیو اینستاگرام خود وارد می کنید که در واقع، در اینستاگرام می توان جستجو کرد. در این دو بخش کلمه کلیدی اصلی و منحصر به فرد خود را وارد کنید.
اکثر افراد یک نام کاربری خوب انتخاب می کنند، اما انتخاب اشتباه کلمات در قسمت میانی، نشان دادن در کادر جستجو را غیرممکن می کند. وقتی نوبت به جایگاه می رسد، در نظر بگیرید که بازار شما چیست، در چه صنعتی هستید، چه کسانی را هدف قرار می دهید، چه راه حلی را ارائه می دهید و غیره. اگر هنوز شک دارید، عبارت جستجوی خود را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ کنید و ببینید چه نتایجی به دست می آید. با تغییر شریک خود به چیزی که مربوط به برند یا کسب و کارتان است، از بیوگرافی خود به خوبی استفاده کنید. اگر فردی کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو کند، شانس شما برای حضور در اولین نتایج نیز افزایش می یابد. اگر بسیاری از پروفایل های دیگر از کلمه کلیدی شما استفاده می کنند، این می تواند نشانه خوبی باشد زیرا نمی خواهید از عبارت جستجویی استفاده کنید که هیچ کس دیگری از آن استفاده نمی کند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *