در این مقاله می خواهیم در مورد افزایش فروش از طریق وب سایت صحبت کنیم. حتما متوجه شده اید که نحوه راه اندازی سایت چگونه است؟ امروزه داشتن یک وب سایت و بازاریابی دیجیتال می تواند نقش کلیدی در کسب و کار شما داشته باشد.

اگر تا به حال به این فضا فکر نکرده اید و وارد آن نشده اید، یکی از دلایل ممکن است کج بودن و مبهم بودن آن باشد. سعی کنید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، زیرا بدون آن تقریباً می توان گفت که در دنیای بازاریابی عقب مانده اید.

اهمیت ایجاد یک وب سایت

داشتن وب سایت به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. بسیاری از مشتریان الگوهای خرید خود را تغییر داده اند. قبلا از بازار خرید می کردند اما الان ابتدا در اینترنت سرچ می کنند، محصولات مختلف را می بینند و سفارش می دهند.

برخی نیز به دنبال محصولی در بازار هستند که قبلاً آن را در اینترنت بررسی کرده اند.

اگر متوجه شدید که هزینه وب سایت برای شما بسیار زیاد است، می توانید چندین کسب و کار مختلف و یک وب سایت داشته باشید. یا اگر متوجه شدید که محتوایی ندارید، یک وب سایت تک صفحه ای ایجاد کنید که فقط محصولات و شرکت شما را به نمایش بگذارد.

مزایای داشتن وب سایت

1. دسترسی آسان کاربران به شما

ابتدا کسب و کار خود را در نرم افزارها و وب سایت هایی مانند Google Maps ثبت کنید تا اگر شخصی محصولات و خدمات شما را در گوگل جستجو کرد، شما را پیدا کند و گوگل به شما توصیه کند.

2. وب سایت = کاتالوگ آنلاین

اگر وب سایت ندارید، آن را ایجاد کنید. در حال حاضر، با توجه به هزینه تبلیغات چاپی مانند کاتالوگ، شاید یک کاتالوگ حرفه ای به اندازه طراحی وب سایت برای شما هزینه داشته باشد.

بنابراین حداقل کاری که یک وب سایت می تواند برای شما انجام دهد این است که به عنوان یک کاتالوگ برای کسب و کار شما عمل کند. با این حال، بسیاری از کارهای دیگر وجود دارد که می توانید با یک وب سایت انجام دهید.

3. انجمن ها

اگر وب سایت دارید می توانید در تالارهای گفتگوی تخصصی که در حوزه کسب و کار شما هستند شرکت کنید و در این فضاها نظر دهید. حتی وارد سایت های مرتبط با کسب و کار خود شوید و نظر خود را در قسمت نظرات آنها بیان کنید و کسب و کار خود را معرفی کنید.

حتی می توانید نظرات خود را در سایر رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ارسال کنید. با این کار افراد زیادی شما را دنبال می کنند و از شما خرید می کنند.

گزارش در سایت های دیگر

4. رپورتاژ تبلیغات

بسیاری از وب سایت ها فضای رپورتاژ آگهی را راه اندازی کرده اند و می توانید با آنها مذاکره کرده و آگهی خبری تهیه کنید. امروزه تبلیغات مستقیم در اینترنت تاثیر بسیار کمتری دارد و الگوی افراد جستجو در اینترنت است. بنابراین ابتدا محتوا را جستجو می کنند و سپس محصول مورد نظر خود را جستجو می کنند.

بنابراین اگر فقط تبلیغ می کنید، احتمال اینکه بخشی از این جستجو باشید تقریباً صفر است. اما اگر محتوای بسیار جذاب و مرتبطی ایجاد می کنید و آن را در وب سایت های معتبر منتشر می کنید، محصول خود را به عنوان یکی از عواملی که می تواند از طریق رپورتاژ تبلیغاتی در انتهای مطلب برای مخاطب موثر باشد، معرفی کنید. یا از شخص دعوت کنید تا با شما تماس بگیرد یا از وب سایت شما بازدید کند. حتی می توانید در روزنامه های چاپی تبلیغات کنید.

بیشتر بخوانید: نوشتن یک کمپین تبلیغاتی حرفه ای

5. روی تبلیغات کلیک کنید

فرض کنید اگر می خواهید به هر وب سایتی که می خواهید تبلیغات خود را در آن قرار دهید بروید، زمان و هزینه زیادی می برد. اما وب‌سایت‌هایی وجود دارند که وقتی وارد آن می‌شوید، تبلیغ خود را در آنجا طراحی می‌کنید، بودجه کمپین و نرخ کلیک را تعیین می‌کنید و به ازای هر کلیک از مخاطبان آن شرکت، هزینه دریافت می‌کنید. آهسته. تدریجی

سپس می‌توانید نوع سایت‌هایی را که می‌خواهید تبلیغات شما در آن قرار داده شود، تعیین کنید. حتی می توانید مشخص کنید که چند بار می خواهید تبلیغ شما پخش شود و به این ترتیب می توانید با کمترین هزینه و زمان از طریق شرکتی مانند اکتانت آگهی خود را در وب سایت های مختلف درج کنید و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید. به این نوع روش تبلیغات کلیکی می گویند.